Ladataan
Uutiset Elämänmeno Urheilu Puheenvuoro Näköislehti Kaupallinen yhteistyö Satakunnan Yrittäjät Verotiedot

Kaupallinen yhteistyö: Satakunnan Vahinkopalvelu Oy - Kupru lattiassa paljasti jääpalagaten: Satakunnan Vahinkopalvelu otti keittiökatastrofin haltuun nopeasti, työt etenevät ja nyt Karia jo hymyilyttää: ”Joulukaffeelle omaan keittiöön”

Jääkaappipakastimen jääpalakoneen syöttövesiputki oli haljennut ties koska, ampunut vikakohdasta vettä paineella ja tehnyt reiän gyproc-seinään. Ja tietysti vettä oli valunut laajalti rakenteisiin. Tunnin kuluttua olivat äijät paikalla – Otin yhteyttä omaan vakuutusyhtiööni ja valitsin vahingonkartoittajaksi Satakunnan Vahinkopalvelun. Se oli hyvä valinta. Tunnin kuluttua yhteydenotosta äijät olivat paikalla ja sitten alkoi tapahtua, kertoo Kari Taipale toistaiseksi tyhjyyttään kaikuvassa yli 50 neliön keittiössä. Vahinkokartoittaja Miko Sillanpää korostaa, että nopeus ratkaisee. – Kartoitimme alkutilanteen ja saimme nopeasti vakuutusyhtiöltä korvauspäätöksen. Keittiötä alettiin purkaa ja selvittää, miten laajaa tuhoa vuoto oli tehnyt. Vahinkopalvelun työntekijöiltä vaaditaan rautaisen ammattitaidon lisäksi myös kylmähermoisuutta ja hienotunteisuutta. – Toimimme ihmisten kodeissa ja yrityksissä. Tilanne voi näyttää katastrofilta, mutta kaikesta selvitään. Epätoivoa ei sovi lietsoa, vaan kertoa todellinen tilanne rauhallisesti, Miko jatkaa. Koko keittiö uuteen uskoon samalla Kari Taipale muutti kolme vuotta sitten Budapestista Poriin ja kotiutui kahden teini-ikäisen poikansa kanssa vuonna 1948 rakennettuun, monet remontit kokeneeseen taloon. Purkutyöt paljastivat talon rakennushistoriaa. Lattiamateriaaleja oli ladottu toinen toisensa päälle: normaali lautalattia, kaksi muovimattoa, kolme laminaattikerrosta… Näiden lisäksi vaihtolavalle lähti lavallinen märkää purua. Tässä kohteessa päätettiin kuivaamisen sijaan poistaa koko kastunut alue ja korvata sen uudella. Kari laajensi keittiöremonttia omalla kustannuksellaan. Väliseiniä purettiin ja kattorakenteita uusittiin. Hän muistuttaa luottamuksen tärkeydestä. – Näihin miehiin voi luottaa joka käänteessä. Tunnen, että he ovat minun puolellani. Ratkaisut ovat perusteltuja, saan jatkuvasti väliaikatietoja ja pienistäkin yksityiskohdista huolehditaan kotiani kunnioittaen. Esimerkiksi kaikki tavarat peiteltiin huolellisesti, Kari listaa. 25 hengen tiimi ja paikalliset alihankkijat Toimitusjohtaja Veli-Pekka Uuttu ottaa positiivisen palautteen ilolla vastaan. – Kaikki Vahinkopalvelun ammattilaiset sisäistävät, että olemme töissä ihmisten kodeissa ja yrityksissä, joten luotettavuus on ensiarvoisen tärkeää. Remonttityöt tehdään ripeästi, mutta laadukkaasti. Hätäilyyn ei saa sortua. Haluamme palvella paikallista kenttää mahdollisimman hyvin, toimitusjohtaja Veli-Pekka Uuttu kiteyttää yrityksen toimintaperiaatteita. Satakunnan Vahinkopalvelussa on töissä 25 rakentamisen ammattilaista. Lisäksi yrityksellä on luotettava verkosto eri alojen paikallisia alihankkijoilta. 1. Rauhoitu ja arvioi 2. Estä lisävahingot 3. Soita vakuutusyhtiösi päivystysnumeroon tai isännöitsijälle 4. Valitse vahinkokartoittaja ja urakoitsija 5. Luota   Ota yhteyttä: Satakunnan Vahinkopalvelu Oy satakunnanvahinkopalvelu.fi 050 575 5616