Lapsiperheet voivat pyytää apua nyt yhdellä napin painalluksella – Tällainen on perusturvan Pyydä apua -nappi

Palvelu ei ole tarkoitettu akuuttien tai hätätilanteiden hoitoon, vaan se on kanava huolien purkamiseen ja kiireettömän avun saamiseen.

Pyydä apua -nappi on lapsiperheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava.

29.3. 19:00

Perusturva on ottanut käyttöön Pyydä apua -napin, joka on lapsiperheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava, kertoo perusturva tiedotteessa.

Napin kautta kuka tahansa voi pyytää Porin perusturvan alueella apua tai palvelua ja jättää yhteydenottopyynnön. Yhteydenottoon vastataan 1–3 arkipäivän kuluessa.

Seuraa ja lue artikkeliin liittyviä aiheita

Osion tuoreimmat

Luitko jo nämä?

Mainos